نامه هفتم-اتاق دخترم

سلام دخترم چند روزیه مشغول آماده کردن اتاقت هستیم بعد از کلی همفکری با مامانی به این نتیجه رسیدیم که اتاق خودمون رو بدیم به شما و خودمون بریم به اتاقی که قبلا واسه شما بود واسه این کار هم دلایلی داشتیم که به شما ارتباطی پیدا نمیکنه!!! دیروز هم خبر دادن که تخت و کمدتون آماده شده مامانی خونه نبود میخواستم تا مامانی بیاد وسایل رو بیارم و بچینم تا سورپرایز بشه چشمت روز بد نبینه حسابی از کت و کول افتادم الان دارم به زحمت تایپ میکنم بالاخره ما عادت کردیم فقط نقشه بکشیم و امضا کنیم وقتی میخواستم تختت رو سرهم کنم دیدم یه چیزاییش کمه اول فکر کردم تو خیابون جا مونده بعد فهمیدم نه بابا تو مغازه جا مونده خلاصه چند ساعتی درگیر بودم تا اتاقت رو اماده کردم نمیدونی دیشب وقتی مامانی وسایلت رو دید چقدر ذوق کرد از دیروز به بهانه های الکی هی میریم تو اتاقت خیلی لذت داره دیدن تخت و کمد و البته میز آرایشت اتاقت خیلی رویایی شده کاش اتاق من بود عزیزم پدر و مادرا بخاطر چیزایی که واسه بچه هاشون میخرن هیچ منتی رو سرشون نمیذارن یعنی بیشتر از اینکه تو از داشتن وسایلی یا چیزایی خوشحال بشی ما از اینکه اونا رو برات مهیا کنیم خوشحال میشیم ولی همیشه قدر و ارزش چیزایی رو که داری بدون اینجوری لذت داشتنشون برات بیشتر میشه زندگیت هدف پیدا میکنه و برای رسیدن به هدفت تلاش میکنی عزیزم همیشه از داشته هات لذت ببر
نظرات 6 + ارسال نظر
نگاه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ


آخییییییییییییییی نازیییییییییییییییی اتاقه نی نی

خاله خانمی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ http://khalehkhanoomi.blogsky.com

به به خوش به حال این گیس گلابتون ...

تیراژه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

میز آرایش هم داره این دختر نازتون؟!!!!!! ای جانمممم
اخه من با این سن و سال هنوز میز آرایش ندارم !
چه حس خوبی دارد به استقبال دخترک رفتن..دخترکی که از وجودتان است..با دعوتتان و خواست خدا به این دنیا پا میگذارد و قرار است زنده ترین و ماندگار ترین و گرانبها ترین یادگارتان در این دنیا باشد.

نگاه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

حاقی نمیای بنویسی دیر میشه هاااااااااااااااااااا

نگاه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

منظورم حاجی بود

تیراژه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

روزتون مبارک پدر گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد