نامه پانزدهم-تاتی تاتی


سلام دختر گلم


دوشنبه عصر به اتفاق مهم افتاد

دم غروب  بود من تازه از سر کار اومده بودم

سه تایی نشسته بودیم

شما چهادست و پا رفتی سمت دیوار

رو پاهات وایستادی

اینکار رو چند وقته انجام میدی

یه دفعه دستت رو ول کردی و سمت ما اومدی

آره گلم به همین سادگی راه افتادی

الان چند روزه بزرگترین تفریحت شده همین

در تمام مدتی که داری راه میری خنده رو لباته

از ته دل میخندی

خودت میدونی داری کار مهمی انجام میدی

من بیشتر از اینکه از راه رفتنت ذوق کنم خنده هات خوشحالم میکنه

خدا کنه حالا حالاها از راه رفتنت ذوق داشته باشی و بخندی

این روزها یکی از بهترین روزهای عمرم_

خدایا شکرت بخاطر همه این چیزای خوب










نظرات 5 + ارسال نظر
هادی شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ

دعوتنامه:
در صورتی که شما صاحب وب سایت یا وبلاگ یا فروشگاه هستید و قصد کسب درآمد دارید میتوانید بدون صرف هیچ وقتی و تنها با یکبار عضویت و قرار دادن کد پاپ اپ در وبلاگ خود به تعداد تمامی بازدید کننده های وبلاگ خود از ما دریافتی داشته باشید ..
اگر میخواهید از وبلاگ خود درآمد داشته باشید ابتدا با کاربری "نمایش دهنده" عضو و وارد پنل سایت شوید و سپس طبق راهنمایی ادامه دهید
ثبت نام کنید و کسب درآمد کنید از طریق اینترنت. شماره کارت خودتونو وارد کنید تا بعد از چند مدت کار پول به کارت شما واریز شود
منم ثبت نام کردم و روزانه دارم پول در میارم شما هم امتحان کنید.
باید برای ثبت نام حتما یه معرف (دعوت کننده ای)داشته باشی من از شما دعوت میکنم که ثبت نام کنی0.
توصیه من و سایت پارس پا: پارس پا یک راه کسب در آمد آنی می باشد و هم اکنون در همه سیستم ها نظیر بلوگفا،میهن بلاگ،بلاگ اسکی،پرشین بلاگ،رزبلاگ و . . . به کار می رود
توصیه ما به شما وبلاگ نویسان این است که همین حالا ثبت نام کنید و فعالیت خود را شروع کنید

جدید ترین روش کسب در آمد

برای اولین بار در جهان

‎ ‎فقط در ایران

- هزینه اولیه شروع کار0 رالp می باشد - کاملا رایگان - خیالتان راحت هیچ مبلغی به هیچ وجه پرداخت نخواهید کرد

- شما جهت گرفتن نتیجه خوب، حدودا 20 دقیقه فعالیت خواهید کرد

- شما جهت گرفتن نتیجه بسیار بسیار خوب ، حدودا 1 ساعت فعالیت خواهید کرد
نکته: (( ضمنا بدون معرف نیز نمی توانید عضو شوید
من خودم روزانه به بیش 150-200وبلاگ نظر میدم
معرف شما من هستم ٍبت نام کن و مشغول بکار شو.
سایت مربوط به ثبت نام کننده http://parspa.com/?q=regnuser&moref=1312
با عضویت در این سایت از تک تک بازدید کنند های وبلاگت درآمد داشته باش
اگه آموزش خواستی تو سایت بعد از ثبت نام نوشته راهنمایی کلیک کن اکی
خدانگهدار.
http://parspa.com/?q=regnuser&moref=1312

نادم شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

روزی قلب زنی را لمس کردم

که همه ی مردم شهر

تن او را لمس کرده بودند!

زن از تمام آن ها گریخت

به آغوش من پناه آورد...

و من همان جا

در همان لحظه فهمیدم

فاصله ی بین رفتن و ماندن

گاهی در تفاوتِ لمس کردن است!

خورشید دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ق.ظ

خوشگل خانوم...
قربون تاتی تاتی هات..
خدا حفظش کنه براتون جناب.
3 تایی کنار هم شاد و رنگی باشین.

نادم چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

دست عشق از دامن دل دور باد!
می‌توان آیا به دل دستور داد؟
می‌توان آیا به دریا حکم کرد
که دلت را یادی از ساحل مباد؟
موج را آیا توان فرمود: ایست!

باد را فرمود: باید ایستاد؟

آنکه دستور زبان عشق را
بی‌گزاره در نهاد ما نهاد
خوب می‌دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی‌بایست داد

حمید دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

چقدر حس خوبیه که میبینی بینِ اینهمه آدمِ ناراضی که اطرافمون هستن حداقل یکی از زندگیش راضی و شادمان و شاکره. ممنون که مارو هم با خوندن این نوشته توو حال خوشتون شریک کردی. خدا خوشبختی و بهانه های خوشبختیتون رو واستون حفظ کنه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد