به نام حق



   سلام


همیشه برام نوشتن سخت بوده

درست ترش اینه که جدی نوشتن برام سخت بوده

ولی یه انگیزه جدید باعث شده این وبلاگ رو درست کنم

قراره تا چند ماه دیگه خانواده مون 3 نفره بشه

میخوام اینجا از حس و حال این روزام(شاید بهتره بگم این روزامون)بنویسم


میخوام اینجا بنویسم تا یادم نره

بنویسم تا بعد کوچولومون بیاد بخونه و بفهمه چقدر دوسش داریم

بفهمه چقدر چشم انتظارش بودیم

نمیدونم چی مینویسم فقط میدونم که میخوام بنویسم




نظرات 1 + ارسال نظر
تیراژه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com


سلام

الان که دارم این کامنت رو میگذارم هفتمین نامه تان را خوانده ام و کنجکاو شدم سرکی به اینجا بکشم
فقط خواستم عرض کنم یه وقت خسته نشید آقای پدر با این تند تند آپ کردنتون!!!!! والا!
خب برادر من یکم زود به زود تر بنویسید دیگر..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد